Vår ängel <3





Hej fina du.
Jag skulle egentligen skriva igår men bloggen var nerlagd så det fick bli idag :)
Igår var en jobbig kväll för mig, när jag är ensam är det som värst.
Om jag har 100 tankar på en dag så är 90 av dom tankar om dig, varje dag, alla dagar!
Vi pratar mycket om dig, jag och Petra. Pratar mycket minnen för det har vi massor av :)
Vi var på din plats för några dagar sen och tog foton. Nu när jag har bil så har vi möjlighet att komma oftare.
Det ser vi framemot :)
Jag önskar att du aldrig blev sjuk. Att du aldrig lämnade oss.. Du anar inte hur mycket vi behöver dig.
Jag vet att du tittar till oss ibland och ser hur bra det går för oss :) Och jag kan tänka mig hur stolt du är över hur duktig Petra är. Den styrkan hon har, den har hon fått av dig! Att aldrig ge upp och att kämpa för det man vill ha. Det lärde du oss och det tar vi med oss var vi än går i livet. Du är alltid med oss i våra hjärtan.

Nära eller långt borta, du är alltid där!
Vi älskar dig, till månen och tillbaka <3
Puss Sandra






Kommentarer
Postat av: Petra

Älskade lilla gumman... så jävla fint du har skrivit! tårarna bara rinner från min kind. känner så jävla mycket på en och samma gång, lycka-svek-glägje-ilska-ensam-orolig-skrämd... fan asså :( varför ska allting alltid hända mig och min familj? hur kan livet vara så grymt orättvist? varför kan någon som kallar sig 'Gud'.. välja att ta vår fina mamma ifrån oss? Varje dag, i resten av mitt liv ska jag sakna.. ska det göra så här ont.. jag inte rättvisan i det! jag hatar att hon inte finns vid min sida dag och natt.. jag hatar att hon inte står bredvid mig och ser allt som händer! Jag skulle ge mitt liv för att få träffa henne i 5 minuter... Det kommer aldrig finnas någon som mamma, aldrig! All min kärlek är du värd, och såå så mycket mer. Varje dag pratar jag med dig! Jag älskar dig och saknar dig. Vi ses <3

2011-01-05 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0